Oscar 2008, predicţiile FINALE! ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

23 februarie, 2008

Oscar 2008, predicţiile FINALE!

Sunt într-un final pregătit să anunţ finalizarea listei finale cu favoriţii mei la Oscarurile de acest an.


Cu excepţia a două categorii, din care nu am reuşit să văd nici un scurtmetraj, am reuşit să îmi fac o părere bună asupra favoriţilor şi să vă pregătesc pentru eventualele surprize din noaptea cea mare.

AICI o să citiţi, cea mai corectă, completă şi competentă analiză a favoriţilor la cursa pentru câştigarea Oscarurilor. Ca de obicei sper la un procent total de 50-70% predicţii corecte!


P.S.
Ah... da... sper ca măcar de data asta, criticii (amatorii) de pe la radio, tv, ziare şi reviste să îşi citeze sursele.

Hai că nu e greu... şi măcar nu mai repetaţi prostiile de pe siteurile străine Ştiţi prea bine că nu vă pricepeţi! (experienţa anilor trecuţi e edificantă)

Puteţi să verificaţi, lista filmelor participante la Oscar pe care le-am văzut e AICI.

Voi ce mari filme aţi văzut cu excepţia, Bourne Ultimatum, Transformers şi Piraţii din Caraibe ?

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.