Oscar 2008, Câştigătorii! ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

25 februarie, 2008

Oscar 2008, Câştigătorii!

Update 2010


Oscar 2010 Castigatorii!


Update 23-02-2009, 7:27 AM

Pentru a afla lista castigatorilo din acest an la Premiile Academiei Americane de Film (OSCAR) din 2009 recomand articolul:

Oscar 2009 - Castigatorii (click)



Bună dimineaţa tuturor, a fost o noapte minunată plină de întâmplări... plăcute şi mai puţin plăcute.
Cred ca mi-au ieşit 11 predicţii şi am greşit 11... (+ două categorii la care nu am făcut predicţii) o să văd mai bine după-amiază, când o să am mintea odihnită, şi o să îmi pot număra liniştit... predicţiile

Predicţiile mele sunt AICI

Aceasta este lista câştigătorilor la Oscarurile din 2008:

Best Picture (cel mai bun film)
No Country for Old Men

Best Original Screenplay (cel mai bun scenariu original)
Diablo Cody, Juno

Best Adapted Screenplay (cel mai bun scenariu adaptat)
Joel and Ethan Coen, No Country for Old Men

Best Director (cel mai bun regizor)
The Coen Brothers, No Country for Old Men

Best Actor (cel mai bun actor in rol principal)
Daniel Day-Lewis - There Will Be Blood

Best Actress (cea mai buna actriţa in rol principal)
Marion Cotillard - La vie en Rose

Best Supporting Actress (cea mai buna actriţa in rol secundar)
Tilda Swinton, Michael Clayton

Best Supporting Actor (cel mai bun actor in rol secundar)
Javier Bardem, No Country for Old Men

Best Animated Feature (cel mai bun film de animaţie)
Ratatouille

Best Achievement in Cinematography (cea mai bună imagine)
There Will Be Blood

Best Achievement in Editing (cel mai bun montaj)
The Bourne Ultimatum

Best Achievement in Art Direction (cea mai buna scenografie)
Sweeney Todd

Best Achievement in Costume Design (cele mai bune costume)
Elizabeth: The Golden Age

Best Achievement in Makeup (cel mai bun machiaj)
La Vie En Rose

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score (cea mai bună coloană sonoră)
Atonement: Dario Marianelli

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song (cel mai bun cântec)
"Falling Slowly" from Once

Best Achievement in Sound (cel mai bun sunet)
The Bourne Ultimatum

Best Achievement in Sound Editing (cel mai bun mixaj sonor)
The Bourne Ultimatum

Best Achievement in Visual Effects (cele mai bune efecte vizuale)
The Golden Compass

Best Foreign Language Film of the Year (cel mai bun film strain)
The Counterfeiters

Best Documentary, Features (cel mai bun documentar)
Taxi to the Dark Side

Best Documentary, Short Subjects (cel mai bun documentar, scurtmetraj)
Freeheld

Best Short Film, Animated (cea mai buna animaţie, scurtmetraj)
Peter and the Wolf

Best Short Film, Live Action (cel mai bun scurtmetraj)
Le Mozart Des Pickpockets


Eu ramân cu o nelămurire... cum naiba apucă membrii academiei să vadă toate filmele nominalizare? eu unul am încercat.. şi mi-a luat foarte mult timp.


O experienţă obositoare şi stresantă... Mi se pare imposibil ca oameni cu servicii stresante şi agende pline, pot vedea 50 de filme in mai puţin de o lună.

4 comentarii:

danezia spunea...

Sunt dezamagit totuşi... nici o surpriză care să te lase cu gura căscată. Asta îmi doream... şi aşa mi-am făcut şi predicţiile.

Prea... au câştigat favoriţii. Plictisitor!

Razvan Rovinaru spunea...

hai k au fost ceva surprize ... best actress in a leading role de exemplu ...

io vroiam ellen page :(

Anonim spunea...

Ma eu am reusit anu asta sa vad mai mult de juamtate din castigatoare! E si asta o victorie, nu?!?
;)

Anonim spunea...

Toate trailerele filmelor castigatoare la OSCAR anul acesta le gasiti in format high-resolution pe www.peTeava.ro

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.