Black Sheep (Oaia neagră) - 5/10 (10/10) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

31 mai, 2007

Black Sheep (Oaia neagră) - 5/10 (10/10)

WARNING: ACEST POST POATE CONTINE IMAGINI SOCANTE

Se pare ca spiritul filmului de categorie B supravieţuieşte cu succes si în secolul XXI prin această producţie ridicolă, plină de scene sângeroase, enorm de amuzantă şi nemaipomenit de cretină.

Noua Zeelandă/ Engleza/ min 87 (nu se intrevede distributia in RO)

Chiar dacă am dat nota 5 (trebuia să îmi respect sistemul de notare), acest film merită mult mai mult din perspectiva faptului că e plin de toate bunătăţile ce fac ca un film prost să fie distractiv... sau chiar să devină foarte bun doar pentru că e ridicol de prost. (Se pare că anul 2007 reprezintă renaşterea filmului comercial de categorie B)

Ideea e cretină, scenariul absolut nătâng iar personajele nu sunt mai mult de nişte clişee. Şi pentru că am păcătuit şi am văzut „workprintul” celor de la mVs experienţa a fost completată de lipsa efectelor sonore şi de impresia generală a unor efecte speciale de tot râsul.

Însă combinaţia între stupiditate, valorile de producţie zero şi violenţa brutală plină de maţe şi sânge a filmul, face ca experienţa să fie una ce nu poate lipsi pentru orice fan serios al genului Horror.

Subtitrare aici (Regie Live)

Vă rog să admiraţi trailerul...


7 comentarii:

Anonim spunea...

uhhhh vrei sa iti omori cititorii? stateam eu linistita la birou, cu vagi crampe si mult somn in mine, zic sa mai vad ce filme a vazut danzia, dau scroll in jos, citesc textul si apoi scroll pe poza, ugggh mi`a trecut tot somnul. ce gretos!

danezia spunea...

:))...

gata, am pus un WARNING!, asa ca sa nu iau lumea pe nepregatite.

Oricum, filmul asta nu e neaparat unul capabil sa te sperie de moarte. E doar o comedie idioata, plina cu sange! :P

Anonim spunea...

da, lol mersi. dar nah, cum eram eu adormita, ma uit la oaia aia apoi vine ala disperat cu sange pe fatza asa am tresatit :)
oi ugigase e ultimul subiect de film horror care imi vine in mine, dar e deasupra chiuaua insetati de sange.

Anonim spunea...

sa pierd 2 ore din viat mea vazand acest film??? cred ca da....o sa fie o nebunie.....super comedie......multam danezia ca ai degropat acest film, nu de alta dar am un pic de spatiu pe hard si nu stiu cu ce sa-l umplu :)......intrebare: cati bani au cheltuit aia de ai facut filmul asta???

danezia spunea...

Undeva in jur de 7 milioane $ ... :))

Unknown spunea...

Mersi pentru distractie. De mult nu am mai ris asa tare. Intii un warning suparat cum ca urmeaza imagini socante, apoi o poza cu o oaie in casa unuia. =))

Unknown spunea...

... iar in urmatoarea poza nu e japonezul ala care a murit muscat de ciini in Bucuresti? :D

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.