Amintiri din Epoca de Aur -9/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

26 decembrie, 2009

Amintiri din Epoca de Aur -9/10

Un film excelent despre Romania de dinainte de revolutie, poate primul film romanesc ce nu m-a plictisit si in care am ras cu pofta si cu placere. O realizare cu adevarat remarcabila in fata careie nu pot decat sa zic: jos palaria!!!
Romania, 155 min.

Aplauze din partea mea! un film ce reflecta cu adevarat viata noastra de dinainte... un film capabil sa ne distreze, sa ne puna in fata unor amintiri pe care le speram uitate si un film care a pus deja pe ganduri... si in incurcatura pe critici straini.


Amintiri din Epoca de Aur ne arata inca odata ca Noul Val al cinematografiei romanesti este capabil sa creeze filme cu mult superioare a orice s-a produs de-a lungul timpului pe la noi. Impofida faptului ca nu prea mai trecem pe la cinematografe decat ca sa vedem 2012 si Avatar... avem oameni de valoare reala care se chinuie sa creeze lucruri remarcabile, filme pentru care suntem apreciati in toate colturile lumii.


Imi rezerv dreptul la inca o revedere pentru a imi da seama daca pot sa dau primul 10 sincer si real... unui film romanesc.
Oricum... pelicula e grozava si o sa imi faca imensa placere sa o revad. E distractiva si o recomand din inima!

Un comentariu:

Anonim spunea...

am mai citit despre acest film si pe alte bloguri, citind si articolul tau imi doresc si mai mult sa vad acest film.
nu`s fana a filmelor cu avorturi, ororile comunismului, etc. pana acuma din cinematografia romaneasca recenta am vazut 'restul e tacere' si mi`a placut foarte mult.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.