Antonescu? ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

21 noiembrie, 2009

Antonescu?

"singurul candidat fără belciug la nas"
CTP
"mă îngrozeşte gândul că un hippie ar putea ajunge preşedintele României, să stea în piele goală la Vama Veche şi să nu i se pară mare chestie"
Mircea Badea
"nu credeam că o să fac asta, însă îmi declar opţiunea pentru turul I - Antonescu"
Victor Ciutacu

Declaraţii "citate" la cald şi poate stângaci despre speranţa mea pe ultima sută de metrii: Antonescu, din ce in ce mai convingător... în ultimul timp, omul ăsta a reuşit să mă convingă să mă duc la vot.

Sper să nu fiu singurul om pe care l-a convins Antonescu în dezbaterea din această seară... şi sper ca duminică să se întâmple mare surpriză.
Geoana vs Antonescu în turul II... şi victoria omului normal, tânăr nealiniat politic... cel pe care tind să cred că Patriciu nu îl controlează cu adevărat.

Omul e Ok, e poate cel mai sincer dintre toţi..., iar chestia cu Tudor Chirila, oricat de neispirată... mă asigură că Antonescu chiar nu are belciug în nas şi poate spune şi crede ceea ce vrea el. Pe vremuri Băsescu reuşea şi el să şocheze şi să fie liber... acum e ramolit. De asta:



Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.