Slither 6/10 (we don’t go to Ravenholm) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

06 aprilie, 2006

Slither 6/10 (we don’t go to Ravenholm)


“Filmul penduleaza la nesfarsit intre o comedie horror si un film de groaza serios, insa isi face bine treaba, distractiv si lipsit de mari batai de cap, un omagiu reusit al filmelor clasice ale genului si la fel ca si ele un film de categorie B” DANEZIA

Un meteorit plin cu forme de viata neprietenoase, se prabuseste langa unul din acele orase americane…, atat de inapoiate incat nici macar nu au telefonie mobile. Suntem in “red neck country” , o parte a tarii pe care americanii indragesc sa o urasca si care este “taramul fermecat” in care majoritatea filmelor sangeroase se intampla.

Asa ca nimanui nu o sa ii pese atat de tare cand cei tocmai sarbatoresc deschiderea sezonului de vanatoare a caprioarelor, vor fi transformati in zombies si vor muri cu totii : ))

Nu discut aici despre plauzibiliatea scenariului…, e imposibil, insa e bine scris si utilizeaza la maxim o poveste destul de slabuta. Personajele sunt relative credibile, si in mare parte jucate bine.

Dar ceea ce face acest film o experienta placuta este umorul…, caci filmul deseori nu se ia in serios, iar replicile sunt spumoase.

Efectele speciale sunt decente si sustin actiunea ce evolueaza constant si cu un ritm furios.

Un film horror asa cum erau pe vremuri…, simplu dar amuzant (ironic) si cateodata chiar infricosator.

Nu neaparat cel pentru care sa revizitezi cinematograful dupa o lunga absenta, insa fara indoiala un film care sa nu te plictiseasca.

2 comentarii:

Anonymous spunea...

Poate nu e genul meu de film, poate ca valoarea sa e data de modul in care evoca SF-urile/horror-urile din anii '60, '70, insa actiunea monotona si previzibila mi-a taiat tot entuziasmul care l-am avut la citirea review-ului pe IMDB.

danezia spunea...

eu unul am luat filmul ca pe o parodie /comedie..., de asta poate mi-a si placut sa il vad.

Filmul are un ciudat (pervers/bolnav?) simt al umorului care imi place la nebunie. Si de ce sa nu recunosc ca sunt un fan al filmelor cu zombies... (28 days later e favoritul meu totusi la aceasta categorie..., hmm cica ar fi vorba si de o continuare "28 weeks later")

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.