Vesti bune... va linkuiesc (daca meritati)! ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

21 februarie, 2010

Vesti bune... va linkuiesc (daca meritati)!

Tocmai am trecut o fuga prin blogurile pe care se presupunea ca le bantui (si nu prea le mai bantui) ca sa descopar cu surprindere ca nu prea ma mai tine nimeni minte pe acolo.

Asa ca @blogrolul meu e aproape gol in acest moment... si are nevoie de ceva completari.

Sa stiti ca nu fac link-exchage... asa ca singura cale prin care puteti sa ajungeti in pe prima mea pagina este: sa va citesc.

Multa bafta tuturor.

9 comentarii:

Unknown spunea...

Me, me! Pick me! ;) Iti recomand cu caldura aplicatia Feedreader. E free, ne enervanta, te anunta de noi blog entryuri cum apar sau cnid vrei tu in timpul zilei, etc. Asta tot nu inseamna ca nu ignor majoritatea entryurilor, dar macar le vad titlurile :)

danezia spunea...

@Siderite... cum sa nu, chiar eram curios daca ma mai citesti >:))

Anonim spunea...

Ma bucur ca "linkuiesti" :))
Eu oricum te-am adaugat listei mele mai demult. Sper sa-ti trezeasca interesul comentariile mele si sa schimbam impresii...cu stima.

danezia spunea...

@mitologicul, you have been also picked... congrats!

Unknown spunea...

Pai cum sa nu te citesc? Cine altcineva ma face sa imi dau palme si sa revin la vizionat filme? Ca altfel ma scufund in seriale si animeuri.

Dar, ca o sugestie, macar repara vesnicele erori de javascript...

danezia spunea...

multumesc pentru sugestie... din pacate nu am nici timp si nici nu prea stiu sa le repar :(

daca poti sa imi spui macar ce e cel mai deranjant... si un quick fix, as fi foarte recunoscator.

me spunea...

Si eu te (mai) citesc....ca altfel imi iau capace...cand vedem un film?

danezia spunea...

@troubles... pai voi sunteti aia ocupatii din cate se pare.

weekendul ce tocmai a expirat am avut in meniu tort "fantezie cu ananas"

A iesit demential :))

danezia spunea...

@Siderite, mi-am facut timp de curatenie... Firefox si IE incarca pagina fara erori, rapid si eficient... asa ca astept sa imi spui daca mai vezi vreo ceva ofensator pe aici :D

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.