The Prestige (Prestigiul) 8/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

06 noiembrie, 2006

The Prestige (Prestigiul) 8/10

"O captivanta poveste despre iluzie, deceptie, obsesie si tradare in care exista un singur scop final... trucul perfect, de fapt nu!... iluzia lui... Prestigiul"

USA /Engleza/ min 128

Gen: Drama

Uff! si totusi se fac in ziua de astazi si filme serioase bune. Chiar daca in cazul de fata spre final, pelicula incepe sa schiopateze.

Pe scurt avem aici povestea unei rivalitati intre doi mari "magicieni" ce cauta sa realizeze trucul perfect. Insa pentru realizarea acestei "magii" cei doi aleg doua cai total diferite si pe atat de surprinzatoare.

Ce e important de retinut e ca filmul reuseste sa fie extrem de captivant... poate ca e doar clasica curiozitate de a afla secretele din spatele trucurilor, sau de a dezlega misterul crimei de la inceput, insa nu e vorba doar de asta... scenariul este istet, jocul actorilor perfect,iar atmosfera intunecata a angliei victoriene se potriveste perfect cu aceasta istorie teribila a unor oameni consumati de obsesia trimfului in fata competitiei.

Iar ca o paranteza, prezentarea singurului vrajitor al lumii moderne Nicola Tesla, un geniu comparabil doar cu Leonardo Da Vinci al renasterii, modelul tuturor "mad scientist" din cultura populara, mi-a placut in mod deosebit. Acest inventator aflat cu mult inaintea timpurilor lui si a timpurilor noaste..., merita cu mult mai multa recunoastere si vizibilitate. Si poate ca nu a realizat el un teleportator... insa sigur a schitat ideea unuia undeva... alaturi de alte mii de idei geniale si poate la fel de ingrozitoare...

Subtitrare aici

Un comentariu:

Raluk spunea...

Azi am vazut si eu Prestige, ca de obicei am fost codasa. Mi-a placut destul de mult si i-am acordat si eu un 8.5 (am fost mai generoasa ca tine). Ceea ce mi-a placut in mod deosebit a fost jocul lui Bale. Jackman din pacate mi s-a parut cam fara mimica sau emotii. A ramas un Wolverine suparat.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.