Futurama: Bender's Game -9/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

19 noiembrie, 2008

Futurama: Bender's Game -9/10

Pentru mine, acesta este filmul Futurama pe care îl aşteptam de atâta vreme, o parodie excelentă a genului fantasy… de la Dungeons and Dragons şi până la Tolkien şi al său Lord of the Rings.

USA/Engleză/ min 90

Pur şi simplu… asta era Futurama de care îmi era dor. Glume inteligente non-stop… şi un scenariu cu adevarat „supranatural”, capabil de satiră, sarcasm sau autoironie.

Oricum… fani ai Dungeons and Dragons, fiţi fericiţi: parodia nu e răuvoitoare.. dimpotrivă e un omagiu minunat adus jocului şi creatorului sau... iar glumele o să fie cu mult mai spumoase şi interesante pentru voi.

Cat despre Lord of the Rings... hahaha!!! Futurama ataca… şi atacă cu virulenţă şi lipsă totală de pudoare. Am râs până la lacrimi şi m-am distrat la nebunie.

După părerea mea acest film la fel de amuzant ca şi cele mai bune episoade ale serialului. Sunt un fan fericit,... am fost încântat, m-am distrat, m-am amuzat... mi-a plăcut enorm şi îl recomand din toată inima.

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.