(Oldie 1963) Winnetou (I) 6/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

02 decembrie, 2006

(Oldie 1963) Winnetou (I) 6/10

"Un film capabil sa trezeasca in multi dintre noi cateva amintiri nostalgice ale copilariei... insa ce poate parea astazi extrem de naiv si neconvingator"


RFG, Iugoslavia, Italia /Germana/ min 101

Ok, de la inceput trebuie sa recunosc ca nu am citit nici cartile lui Karl May si nici nu am vazut filmul asta... ahh... atunci cand trebuia. Mai mult din curiozitate am vizionat primul film al seriei si mi-a pierit rapid cheful de a vedea si continuarile.
Nu neg faptul ca aceasta serie germana (filmata in ex-Yugoslavia), este un excelent film pentru copii, si il recomand cu incredere tuturor parintilor. Problema este ca pelicula isi face prea bine treaba si astfel tinde sa devina "impermeabil" pentru cei ce au depasit anumita varsta.

Poate ca multi o sa fie din nou vrajiti de simplitatea naiva si cinstita a filmului, de frumoasele peisaje, de mirajul trecutului in care natura nu era deloc alterata si de tema muzicala a seriei, pacat ca in anumite conditii, si intr-o anumita stare de spirit perceptia asupra peliculei se poate transforma remarcabil si in sens negativ... si incepi sa te gandesti ca dupa standardele actuale filmul e penibil.

(un 6 cu indulgenta...pentru un excelent film pentru copii, si mai ales pentru a evita sa fiu scalpat de cohorta de fani. Mie unul nu mi-a placut... asa cum nu o sa imi placa nici JESC-ul din seara asta, si daca nu ar fi fost sa supar o groaza de lume... as fi dat din prima un 4 mare de tot)

Subtitrare aici

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.