PR4 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

03 noiembrie, 2007

PR4

Mi-am verificat azi din curiozitate Page Rankul... si yupee... parca PR4 suna mai bine ; ).
Recunosc ca mai trebuie lucrat la continut, am tot promis ca revin in forta... si o sa ma tin pana la urma de cuvant.

Cat despre noul layout... se pare ca templateul de meu Blogger a fost modificat de atatea ori... incat e posibil sa o iau de la inceput. Suntem cam prea departe de originalul Minima black si inca o operatie pe cord deschis ar putea sa fie fatala.

Deocamdata chiar introducerea noului vidget de la Feedburner, s-a lasat cu emotii... si eu vreau sa fac atatea.... :(

So let's Google dance!

Un comentariu:

Anonim spunea...

felicitari! :)

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.