Resident Evil (3): Extinction (Resident Evil: Disparitia) – 5/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

27 octombrie, 2007

Resident Evil (3): Extinction (Resident Evil: Disparitia) – 5/10

Fanii seriei vor fi încântaţi cu siguranţă... Milla Jovovich cu accente de Mad Max caftind pe toată lumea câteodată mai mult dezbrăcată şi scene tari de acţiune presărate de-a lungul unui scenariu atât de prost încât chiar pare scris de un zombie. Un film extrem de distractiv atâta timp cât eşti dispus să renunţi, pentru o ora şi jumătate, şi la bun gust... şi la mare parte din creier.

USA/ Engleza/ min 95

În primul rând, se remarcă o îmbunătăţire semnificativă faţa de ultimul film... cât şi faptul îmbucurător că pelicula de faţă nu e un horror clasic ci mai mult un film de acţiune cu accente de horror. În plus avem parte şi de ceva momente originale, destul de inspirate, aşa cu e lupta cu câini zombie de pe la început.

Din nefericire impresia dată de efectele speciale şi povestea de categorie B nu pot fi anulate nici de o foarte sexy Jovovich cu tot arsenalul ei din dotare... macete, arbalete, pistoale, pusti... cizme lungi si figură alterată digital.

Ce să mai zic de scenariul halucinant de cretin şi abundenţa de replici idioate ce te fac deseori să crezi că vezi o parodie... cu destule scene plictisitoare de umplutură, ce leagă între ele scenele de acţiune.

Oricum, cu cât aşteptările sunt mai mici... cu atât distracţia poate fi mai mare. Numai bun de văzut în gaşcă!

Subtitrare aici (RegieLive)


4 comentarii:

Unknown spunea...

eu zic ca filmul e sub asteptari..
http://www.buzzlife.ro

danezia spunea...

care asteptari :))... eu nu am avut nici una si filmul a fost super distractiv. (chiar dacă distracția e dată deseori de momente penibile... gen atacul ciorilor oarbe-zombie)

Unknown spunea...

Sint de acord... partea a treia a fost dezastruoasa. Macar RE2 mai avea "faze", asta a fost si low budget si penibil. Nu il recomand nimanui.

sorinache01 spunea...

sincer nu nu am vazut inca filmul... dar din ce am citit aici sunt fff.dezamagit! imi pare foarte rau tinand cont de faptul ca am fost disperat dupa R.E.1

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.