Sex and the City: The Movie (Totul despre sex: Filmul) – 5/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

20 iunie, 2008

Sex and the City: The Movie (Totul despre sex: Filmul) – 5/10

Până şi cea mai înfocată fană o să se plictisească la un moment dat de monotonia şi artificialitatea filmului, ce se dovedeşte a fi castrat* de toate elementele ce au făcut din serial un succes. Ce să mai zic de săracii bărbaţi… cele peste 2 ore de scenariu încâlcit, previzibil… şi de plângeri continue la adresa speciei masculine, ori îi vor enerva la culme… ori îi vor duce uşor în lumea viselor

USA/ Engleza/ min 148


Am reuşit să văd Sex and the City: The Movie, după vreo 4 încercări… pe bucăţi. Un somnifer perfect… şi asta nu e neapărat pentru că sunt un neandertalian (urmează reviewul la The incredible Hulk) ci pur şi simplu pentru că filmul e unul tare slăbuţ. Am mai urmărit din când în când serialul (nu la iniţiativa mea desigur) şi recunosc că avea destul umor şi picanterii astfel încât să mă ţină interesat.

Până la urmă nu conta (şi nu a contat) de fapt calitatea… orice femeie (cu pretenţii mondene) era curioasă să vadă cum un final mai decent la aventura eternelor prietene din New York. Odată satisfăcută curiozitatea… rămâne doar dezamăgirea…



Nu atac ideea în sine… şi nici publicul ţintă, pur şi simplu… realizarea e foarte… dar foarte convenţională, stoarsă de imaginaţie… atât de previzibilă şi plictisitoare (cred că mă repet). Bine măcar că avem parte de Happy End-ul pe care mi l-am dorit… şi că filmul imi dă într-un fel dreptate (SPOILER… nunţile gândite, chinuite… cu mii de detalii invitaţii… perfecţiune, lux.. bla, bla… nu am nimic din farmecul unei căsătorii nu neapărat simple… dar neconvenţionale, chiar spontane!)

Pe de altă parte Jennifer Hudson e cam degeaba in film, joacă prost şi segmentele unde apare ea sunt inutile pentru poveste… dar ce mai contează „arta” când trebuie să împaci „demograficele”…


O pierdere completă de timp… (a chick flick ... almost from hell!)


Subtitrare aici (regieLive)

*daca Dacia Sandero... este caracteriazata ca fiind "castrata" în reviewurile de la PROMOTOR (indiferent de motorizare)... de ce să nu pot si eu aplica acest frumos... epitet.



Un comentariu:

Anonim spunea...

am facut si eu un review (mult mai rautacios) la mine pe blog. si cand te gandesti ca am mers de la arad la timisoara la multiplex sa vad filmul ala. mie chiar mi`a placut serialul dar singurul motiv pentru care am stat tot filmul au fost fotoliile confortabile de la cinemacity de la iulius mall. prietenul meu a iesit din sala dupa o ora jumate (tot respectul pentru el) si nu s`a mai intors (nici nu ma mir). nota 5, esti extrem de generos :)

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.