See No Evil (DO NOT SEE this movie. I’m seriously warning you!) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

26 mai, 2006

See No Evil (DO NOT SEE this movie. I’m seriously warning you!)

„Un film nul din toate punctele de vedere, un exemplu asupra a ce trebuie sa eviţi când faci un film (chiar daca e de groaza), o experienta infioratoare ce te macina marunt prin plictiseala si care nu poate fi salvata nici de scenele de violenta viscerala. Un film de groaza care nu e infricosator ci doar in cel mai bun caz dezgustator... trist!” DANEZIA

USA (Lions Gate Films - release Lions Gate Films)/Engleza/ min 100

Gen: Horror (!?)

In seara asta teoretic aveam de ales intre a vedea „See no evil” si „Tom Jones” pe TVR, interesant este ca am reusit sa le vad pe amandoua si asta mi-a creat o impresie ciudata de perspectiva. Am realizat ca in comparatie cu „See no evil”, „Tom Jones” (cel mai prost film care a castigat Oscarul) pare intradevar o capodopera...., insa asta e o alta poveste cu care o sa va delectez cand voi avea timp.

Revenind la scursurile noaste moderne trebuie sa ma recunosc infrant, pur si simplu nu am chef sa scriu nimic despre acest „See no evil” si asa simt ca mi-am pierdut inutil 1 ora juma’ din viata privindul. O sa imi fac totusi datoria si o va povestesc pe scurt despre ce e vorba.

Un grup de tineri delicventi (arestati pentru fapte minore) au ocazia de a mai scapa de zilele de arest, ajutand la renovarea unui vechi si darapanat hotel (surprinzator nu?). Acolo o sa fie omorati pe rand de catre un criminal psihopat ce sufera de unele traume din copilarie. La urma scapa 3. THE END.

Punctele slabe ale filmului: TOTUL. Jale mare, caci filmul nu e nici infricosator, nu te tine in suspans si nici macar nu e amuzant prin prostia lui... un esec ca film de groaza. In plus regia si scenariul sunt deplorabile. Actorii nici nu se chinuie sa joace cine stie ce. Atmosfera de film romanesc fara jumate din buget.

Singurul lucrur care salveaza acest film de la o binemeritata nota negativa... unele scene dezgustatoare, si o anumita insistenta pentru macabrul ieftin. (I like that shit!)


REZULTATUL “null points” ZERO.


P.S. Record absolut in scrierea unui review pe blog, sub 40 de minute! (se pare ca pana la urma filmul asta mi-a omorat doua ore din viata...., eh macar am apucat sa scriu ceva de „Tom Jones” : )

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.