Recomandari IIFF (Iasi International Film Festival) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

25 septembrie, 2009

Recomandari IIFF (Iasi International Film Festival)

Desi incantat de organizarea unui festival de film international la Iasi, nu vreau sa ii fac o promovare agresiva pana cand nu apuc si eu sa vad despre ce este vorba.

Ma voi limita la a va recomanda pentru ce filme se merita sa va miscati posterioarele din fata computerului. Sunt destule filme astfel incat pentru o saptamana sa lasati torrentii si DC-ul in pace... iar 5 lei biletul mi se pare mai mult decat convenabil.

Deci... my wish list, filmele pe care sper ca o sa apuc sa le vad:

Moon
Munyurangabo


Amintiri din Epoca de Aur (aici am dubiile mele, si din pacate nu pot ajunge la proiectia de gala)

In rest... nimic nu imi sare in ochi, insa e posibil sa mai revin cu cateva sugestii.

Un comentariu:

victor spunea...

Salut!

Inscrie-te pe http://groups.yahoo.com/group/publicitatenecenzurata

Poti sa postezi mesaje cu linkul catre blogul tau fara ca respectivul mesaj sa fie cenzurat. Grupul se vrea a fi unul unit, in care membrii sa se ajute unii pe altii prin accesarea linkurilor. Deci cu cat suntem mai multi, cu atat mai multi vizitatori vei avea pe zi.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.