¿Dónde está la (insert whatever)? Madrid ziua 2 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

07 iulie, 2009

¿Dónde está la (insert whatever)? Madrid ziua 2

Scuze, de data asta nu am poze... am ajuns foarte tarziu in camera si maine o sa fie o zi lunga la birou.

Cine stie... poate ca o sa fie atat de lunga si plictisitoare incat o sa am timp si de o postare cu poze.

Schita:

1. trezit, mic dejun, cautat supermarket, gasit, cumparat haine adaptate celor 40 de grade de pe aici (am venit cu costum, un triliard de camasi, blugi... etc)

2. plecat pe la 1 spre centrul orasului, la teleferic se facea siesta asa ca am trecut la planul 2 - abonament de o zi la metrou si multa foiala pe trenuri:

-Santiago Bernabeu, lumea sta la coada in soare pentru prezentarea lui Cristiano Ronaldo (ce are loc peste vreo 8 ore)

-tunurile inclinate de Puerta Europa
-telefericul intr-un final si o calatorie dus intors spre "Casa de Campo" peisaje... poze multe.
-Plaza de Spania, WOW!
-innapoi la hotel... dus, papica, 30m de somnic.

3. Cu gandul de a ajunge la zooMadrid, schimb unspe metrouri insa nu ai ce sa ii faci... ajung la 19:00, parcul se inchide la 20:00 dar nu pot sa intru...

Plan B... Parcul de distrctii alaturat, deschis pana la ora 24:00

Bilet intreg, si profitand de faptul ca aproape tot orasul e la stadion (Bernabeul a fost plin) dau 10 ani innapoi si ma dau in toate chestiile de pe acolo.

M-am distrat copios...

4. Intoarcere pe la Principe Pio, si metrou scurt spre Opera, Plaza Major (reusesc sa fac poze de data asta) si astept metroul jumatate de ora in Sol (am fost tare bucuros cand a venit).

Las Palatul regal pentru o alta seara...

In rezumat totul e bine, sunt bine... ma simt foarte bine!

Ola!

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.